Blog gratis
Reportar
Editar
¡Crea tu blog!
Compartir
¡Sorpréndeme!
Jou Decoració i Art
Jordi Aguilà Bifet
« Blog
 
18 de Julio, 2007 · Quadros

El despertar


El primer...  EL DESPERTAR

(Finals del 2003)

Li vaig dir així, perquè així va ser.. vaig despertar i vaig tornar a pintar.. Soc pintor, i hem dedico professionalment a la pintura decorativa i artística, des de fa més de 15 anys... Per aquella epoca feia molt temps que no pintava aquest tipus de coses... i gràcies a les persones que hem van fer costat, hem van animar, i hem van demostrar que era més que un pintor de parets... vaig tornar a crear...

Esta dedicat a la que llavors ere una gran amiga, que hem va fer creure amb el que podia arribar a fer..

Palabras claves
publicado por jou a las 08:00 · Sin comentarios  ·  Recomendar
 
Comentarios (0) ·  Enviar comentario
Enviar comentario

Nombre:

E-Mail (no será publicado):

Sitio Web (opcional):

Recordar mis datos.
Escriba el código que visualiza en la imagen Escriba el código [Regenerar]:
Formato de texto permitido: <b>Negrita</b>, <i>Cursiva</i>, <u>Subrayado</u>,
<li>· Lista</li>
Sobre mí
FOTO

Jordi Aguilà

Soc una persona mes aviat timida i discreta, molt introvertit... m'agrada perdrem per la natura i disfrutar de la soletat, i del silenci.
En aquest blog podreu coneixer les meves obres, i molt mes.

» Ver perfil

Calendario
Ver mes anterior Abril 2024 Ver mes siguiente
DOLUMAMIJUVISA
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Buscador
Blog   Web
Tópicos
» Combinacions (0)
» General (0)
» Quadros (1)
Nube de tags  [?]
Secciones
» Inicio
Enlaces
» Jou...
» Tarròs, pintures i decoració
» Sikkens - Productos - Gama
» Ardex
» Sikkens - Busca el producte segons la superfície
FULLServices Network | Blog gratis | Privacidad